Sexy 3D

  • Autor
  • Loverotika
  • Fotografie
  • Manuel - Flickr.com
  • FreeImages.com

To budete asi dost překvapení, o čem tento článek vlastně bude. Budete se zřejmě hodně divit a možná se budete smát a možná nebudete mít chuť ho vůbec číst v domnění, že je to úplný nesmysl. Pokusím se tedy hned zkraje apelovat, abyste si to aspoň přečetli. A budu to tady propagovat hned na více místech, protože opakování je matka moudrosti. Každopádně pro všechny nevěřící Tomáše zdůrazňuji, že to FUNGUJE.

Takže, pojďme na to, dámy a pánové. Sexy 3D není žádné porno se speciálními brýlemi, jak vás možná mohlo napadnout. SEXY 3D je přitažlivá zkratka pro Dech, Doteky a Dno. Kdybych to nazvala dechové techniky, doteky a dno pánevní, nejspíš byste ten článek totiž ani nerozklikli. Starý dobrý marketing… Ptáte-li se co je na dechu, dotecích a pánevním dnu proboha sexy, tak je vidět, že o tom nic moc nevíte – takže čtěte pěkně dál. Tohle je jen úvod, v dalších článcích se dozvíte víc konkrétních praktických věcí.

POPADNĚTE DECH

Dech je naprosto zásadní a opakování je matka moudrosti. NAUČTE SE DOBŘE, POŘÁDNĚ, ZHLUBOKA DÝCHAT. Co nejčastěji si vzpomenete, dělejte krátká dechová cvičení – kdykoliv, kdekoliv. Nic na to nepotřebujete, jen chuť a vůli pro sebe něco udělat. Trénujte úplné dýchání – do břicha i do hrudníku. S nádechem se břicho plní, zvedá se, dechová vlna jede dál, hrudník se plní, zvedá se a dech stoupá až do plicních hrotů a zvedá se oblast pod klíčními kostmi. A s výdechem břicho i hrudník zase pomalu klesá. S každým dalším nádechem a výdechem je tělo uvolněnější, svobodnější. Tomu se říká plný dech. Je třeba se jej naučit a zautomatizovat, abyste si s ním pak dokázali hrát. Zrychlit, zpomalit, jak je potřeba.

Postupem času můžete do repertoáru zařazovat i další dechové techniky, převážně převzaté z jógy. Uvidíte, bude vás to bavit. Za nějaký čas pro vás bude hluboké uvolněné dýchání naprosto přirozené a budete jej moci cíleně a prakticky využívat. Nebojte, jde to docela rychle, ale musíte se tomu trochu věnovat, nejlépe každý den a stačí i chvilku.

Proč je pořádné dýchání důležité? Tak jednak z čistě fyzických důvodů. Zlepšujete okysličení celého organismu a posilujete jemné svaly břicha, hrudníku a zad. Bojujete proti stresu, to se v dnešní době hodí zcela určitě. Soustředěním pozornosti na dech zjemňujete vnímání svého těla, lépe si uvědomujete co se s vámi a ve vás děje. A teď se (konečně!) dostáváme k té lásce. A sexu. Díky správnému dýchání prohloubíte – myšleno umocníte – prožívání rozkoše z jakékoliv fyzické stimulace (masáže, mazlení, milování a ověřit si to můžete nejdřív při masturbaci – marketingové 4M?!). Stanete se prostě celkově citlivější, a to po všech stránkách. Co se sexu týče, dech je naprosto zásadní. Bez pořádného dýchání máte ze sexu asi tolik jako byste se vedle nádherného hlubokého bazénu cachtali v brouzdališti pro děti. Umíte-li s dechem naopak dobře zacházet, a to se umí naučit fakt každý živý člověk, chce-li, budete intenzivněji prožívat orgasmus – bude lepší co do kvality, délky, hloubky a koneckonců i kvantity, protože jej dosáhnete daleko snáze než dřív a začne vás to asi i více bavit. A pánové, až začnete pořádně dýchat, budete se moci milovat hodinu nebo i hodiny, protože cíleným vedením dechu se stáváte teprve pravým Pánem nad vzrušením a rozkoší (dá se tak oddálit ejakulace, ale o tom někdy příště).

Ekaterina Balandina

Pořádné dýchání bude užitečné i jinak. Možná to nevíte, ale na to, abyste se naladili na druhého člověka, nemusíte být bůhvíjaký senzibil. Dechem se spolu se svou láskou jednoduše sladíte. Stačí se prostě soustředit na dech svůj i dech svého milence či milenky. Vy dýchejte zhluboka a sledujte, jak dýchá váš muž nebo vaše žena. Nemusíte dýchat oba ve stejném rytmu, jenom to vnímejte. Zjistíte tak, jak na tom druhý je – jestli je nervózní, v klidu, rozčilený, v souladu se signály, které se vědomě snaží vysílat do světa. Je to docela užitečná dovednost třeba i v práci, na jednání – když se vás namistrovaný pan Důležitý bude snažit přesvědčit, jak vás má úplně na háku, ale přitom dýchá nervózně mělce jak uhoněný pes, něco tu asi nehraje. Ale zpátky k láskyplným intimitám…

Často je efekt takový, že se ten druhý vašemu dechu automaticky přizpůsobí – když vy zhluboka volně dýcháte, jste vnitřně klidný, působíte svým klidem zcela přirozeně na druhé. Můžete a nemusíte přidat doteky, masáž nohou, hlazení, cokoliv. Fyzicky se potěšte. Až se pro vás stane správné dýchání přirozené, otevřete oči a dívejte se navzájem do očí. Taky důležité – tak moc, že o tom napíšu asi speciální článek. Chcete vidět, jak váš muž nebo žena miluje? Dívejte se mu nebo jí do očí. Prohlížejte si jeho nebo její tělo. Když dobře dýcháte, je na co se dívat, máte totiž úplně jiné držení těla – lepší, hezčí. Nalaďte se na společnou lásku a prohlubujte ji, hýčkejte se.

DOTEKY LÉČÍ

Další položkou v naší 3D terapii jsou doteky, dotýkání. Tuze málo se svých milovaných blízkých dotýkáme. To platí generálně. Většina lidí ještě tak maximálně pomazlí roztomilé dítě, ale dotýkat se s dospěláky jen tak a brát zcela automaticky dotýkání jako projev lásky, to se jen tak nevidí. Málo se dotýkáme a hýčkáme sami sebe. Přitom naše lidská kůže je k tomu jako dělaná a doslova po tom baží. Naučte se tedy svého milence nebo milenky dotýkat. Na sto způsobů. Při různých příležitostech. Jemné hlazení, mazlení, škrabkání, šimrání, dá se zařadit třeba i štípání, plácání a tak dále. Máte-li krotkou fantazii, otevřete si Kámasútru nebo jukněte na další doporučené články.

Dejte si schválně pár testovacích lekci dotýkání. Udělejte si na sebe čas a připravte příjemnou atmosféru, ať to má taky nějakou štábní kulturu (ženy to mají rády), vypněte si mobilní telefony, počítače a tablety, soustřeďte se, volně dýchejte a začněte se jemně hladit, po celém těle. Nikam nespěchejte a věnujte tomu třeba hodinu i víc. Úplně poprvé ani nepoužívejte žádný olej, nekomplikujte si to. Dejte si to na střídačku – jeden hladí a druhý se úplně oddá a rozplizne a pak si to vyměníte. A sledujte. Jak váš muž nebo žena dýchá, kde jsou mu nebo jí doteky příjemné, kde méně, kde to lechtá, kde doteky vůbec neunese… Vykašlete se na chvíli na sex a ať jste na tom v posteli jakkoliv – spokojení nebo ne – dejte si společnou školu dotýkání a hlazení. Dávejte si verbálně nebo jinak najevo, jak se zrovna cítíte. Kde a co se vám líbí nebo naopak nelíbí, kde máte na těle místa, ze kterých byste i při jejich jemném stimulování raději „vyletěli z kůže“? Máte ta místa spojené s nějakými nepříjemnými zážitky? Nebo pitomými trapasy, traumaty…? Nelekejte se, mohou se vynořit různé staré rány, zablokované vzpomínky atd. Prozkoumejte navzájem svá těla, jen tak, hlazením. Jestli nejste verbální typy, nemusíte si o tom pak hodiny povídat a diskutovat. Ale můžete. A slastné sténání nebo au taky leccos napoví. Příště budete zase vědět o něco více. Zajímavé je, že vnímání doteků se mění. Snažte se nesklouzávat do stereotypů. Jestli je nějaké místo na těle nepoddajné a jakoby zavřené, respektujte to samozřejmě v danou chvíli, ale nedělejte z toho tabu. Zkuste se na to místo vrátit třeba příště, dotýkejte se s jinou intenzitou a jinak a oba uvidíte, co se bude dít. Dozvíte se o sobě navzájem možná spoustu zajímavých věcí, které nevíte, i když spolu žijete třeba mnoho let.

Apel pro „nekontaktní“

Bohužel ne zcela zřídka se člověk přímo či nepřímo setká s tzv. nekontaktními typy. Bývají to ženy i muži, v různých stupních nekontaktnosti. Hroší kůže často koresponduje minimálně se skořápkou, daleko spíš ale se slušnou zdí, kolem srdce. Nemyslím to nijak zle, naopak, mám z toho vždycky pocity velké lítosti. Já vím, že za neschopností se dotýkat nebo doteky snášet jsou všelijaké nepěkné zážitky. Možná se vás nikdo nedotýkal a nedával vám lásku fyzicky najevo a kůže tak trochu zakrněla. Nebo se dotýkal, ale hrubě, nepříjemně. Možná se někdo dotýkal až moc a tam, kde se dotýkat vůbec neměl. Bůhví co zatím je. Ale teď jste dospělí, a jestli to nevíte, tak vám to říkám a vědí to i vědci, že láskyplné dotýkání je zdravé, potřebné a blahodárné a vy máte šanci překonat nechuť a překonat sám sebe a znovu navázat a naučit se prožívat z doteků rozkoš. A funguje to tak, že doteky a rozvoj citlivosti vašeho těla rozpustí časem i ty skořápky, obruče a zdi kolem srdce. A z vašeho srdce bude moci – konečně! – proudit víc lásky k druhým i k sobě samým. Budete se cítit živější, živější bude i váš intimní vztah a všechny ostatní vztahy. Možná pro vás dotyková láska nikdy nebude favoritní projev lásky, ale budete ji umět prožít, nebudete se jí vyhýbat.

Můj apel pro nekontaktní tedy zní: pokuste se překonat a naučte se snášet doteky a dotýkat se. Naučte se přijímat lásku tímto způsobem. Naučte se sdílet lásku tím nejpřirozenějším způsobem, kterým je člověk fyzicky vybaven. Dělají to i opice a mnoho dalších zvířat, zvládnete to taky. Žijete-li ve vztahu s někým, kdo vás má rád, začněte se školou doteků, hlazení a jednoduchými laickými masážemi. Vědomě, soustředěně, s láskou. Klidně si v duchu říkejte „Miluje mě a projevuje mi tak svoji lásku“. A soustřeďte se i na hlazení sebe sama – třeba po koupeli si namažte celé tělo s maximální pozorností. A ne stylem: „Fuj, tady mám teda hnusnej špek“. S láskou, volně dýchejte a buďte na sebe hodní. Buďme k sobě laskaví. Láskaví – láska ví.

Škola hlazení může a nemusí skončit sexem, zejména u vyprahlých kontaktuchtivých i zanedbaných nekontaktních z toho ale může být těžké erotické dusno. Kéž by samozřejmě. Je-li to vzájemné, hurá do toho a není-li, rozdýchejte to prostě. Taky z toho může být nekonečný pláč, hysterický záchvat, vztek nebo smích. Možná z toho někdy nebude vůbec nic. Takový je život. Znáte to, je jako bonboniéra, nikdy nevíte… Ale i když houby víte, hlavně nikdy nepřestávejte zkoušet.

AŽ DO DNA!

Další zásadní, fyzická a docela jednoduchá věc s dalekosáhlými pozitivními důsledky nejen v lásce a sexu, ale prostě v životě a ve zdraví, je vědomé používání a posilování svalů pánevního dna. Cvičení pánevního dna je taková zprofanovaná záležitost pro těhotné ženy a poporodní rekonvalescenci, ale pravda je, že pánevnímu dnu by měl věnovat pozornost úplně každý, ženy i muži, a to z mnoha důvodů a po celý život.

FreeImages_BodyParts1

Pánevní dno je totiž taková svalová základna celého těla. Svalový systém pánevního dna je docela složitý, několikavrstevnatý. Vlastně je to architektonicky obdivuhodné anatomické řešení – pár obrázků zde. K svalovému systému pánevního dna se upínají svaly téměř z celého těla, když se to tak vezme, rozhodně ale ty zásadní svalové skupiny břicha, zad a nohou. Zdravé pánevní dno znamená zdravé držení těla, správné zapojování všech svalových skupin a vrstev, lepší rovnováha a koordinace. A taky lepší ovládání a hlubší uvolnění při různých sexuálních technikách a praktikách, a že jich je!

Hledáte-li tedy nějaké „základní cvičení pro dobrý sex“, hledejte jakékoliv cvičení zaměřené na pánevní dno. Existují různé druhy cvičení. Kromě takových těch profláklých těhotenských, kterých se ale muži a některé ženy „štítí“, na to je skvělá jóga nebo třeba pilates. A pro ženy můžu jednoznačně doporučit ještě břišní tance – ty navíc podporují jemnou ženskost, zvyšují ženské sebevědomí, což zpětně velmi ocení i muži.

Časem vám ve spolupráci se zkušenou lektorkou představím nějakou sérii speciálních cvičení. A i když harmonickým cvičením, jako je například jóga, zrovna neholdujete, přece jen nějaký kurz zkuste. Stačí alespoň základy. Záleží na lektorovi, ale jestli si myslíte, že jóga je jen nějaké polehávání, hodně se pletete. Může to být pěkná makačka, kterou s vypětím sil tak tak zvládnou i zarytí sportovci. Každopádně tak zabijete dvě mouchy jednou ranou – nacvičíte si dechové techniky a poznáte i cviky na pánevní dno.

Takový jednoduchý důkaz, že své pánevní dno nezanedbáváte a cvičení dobře funguje, je zlepšení prožitku při sexu, snazší dosahování orgasmů, vědomé prodlužování orgasmů a tak dále. Jo, ještě také menší břicho, zapojováním hlubokých svalových skupin pěkně zdola od podbřišku zeštíhluje břicho nejefektivněji. Samé dobré věci prostě!